Wysyłka
-
Jaki jest koszt wysyłki?Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona od ilości i rozmiaru zamawianego towaru oraz adresu dostawy. Więcej w zakładce dostawa.
-
Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?Odbiór towaru za pobraniem wymaga każdorazowego uzgodnienia.
-
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?Nie każdy towar może być osobiście odebrany. Na prośbę Klienta weryfikujemy możliwość osobistego odbioru towaru a następnie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej informujemy o niemożliwości lub o możliwości osobistego odbioru towaru wskazując miejsce przechowywania towaru i terminy, w których towar można odebrać.
Dokumenty sprzedażowe
-
Czy istnieje możliwość wystawienia faktury VAT?Tak. Na każdy zakupiony produkt wystawiamy fakturę VAT.
-
W jaki sposób otrzymam fakturę?Faktura jest przesyłana Pocztą Polską lub drogą elektroniczną.
Płatności
-
Jakie są możliwe formy płatności?
Możliwe formy płatności:
- Płatność przelewem bankowym na nasz rachunek bankowy;
- Płatność za pobraniem – po uzgodnieniu;
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (w wypadku możliwości osobistego odbioru towaru).
-
Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?Odroczenie terminu płatności wymaga każdorazowego uzgodnienia i dotyczy wyłącznie umów zawieranych z podmiotami wykonującymi zadania publiczne (np. gmina, szkoła) lub przedsiębiorcami pozostającymi z nami w stałej współpracy.
Pozostałe
-
W jakich godzinach pracuje sklep Polsport?Pracownicy działu handlowego pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
-
Dlaczego nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie?
Nie każde pytanie da się przewidzieć, jednak na każde pytanie postaramy się odpowiedzieć. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. (22) 727 33 03 lub za pośrednictwem Formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.