Wysyłka

  • Jaki jest koszt wysyłki?
    Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona od ilości i rozmiaru zamawianego towaru oraz adresu dostawy. Więcej w zakładce dostawa.
  • Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?
    Odbiór towaru za pobraniem wymaga każdorazowego uzgodnienia.
  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
    Nie każdy towar może być osobiście odebrany. Na prośbę Klienta weryfikujemy możliwość osobistego odbioru towaru a następnie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej informujemy o niemożliwości lub o możliwości osobistego odbioru towaru wskazując miejsce przechowywania towaru i terminy, w których towar można odebrać.

Dokumenty sprzedażowe

  • Czy istnieje możliwość wystawienia faktury VAT?
    Tak. Na każdy zakupiony produkt wystawiamy fakturę VAT.
  • W jaki sposób otrzymam fakturę?
    Faktura jest przesyłana Pocztą Polską lub drogą elektroniczną.

Płatności

  • Jakie są możliwe formy płatności?

    Możliwe formy płatności:

    • Płatność przelewem bankowym na nasz rachunek bankowy;
    • Płatność za pobraniem – po uzgodnieniu; 
    • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym (w wypadku możliwości osobistego odbioru towaru).

     

  • Czy istnieje możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
    Odroczenie terminu płatności wymaga każdorazowego uzgodnienia i dotyczy wyłącznie umów zawieranych z podmiotami wykonującymi zadania publiczne (np. gmina, szkoła) lub przedsiębiorcami pozostającymi z nami w stałej współpracy.

Pozostałe

  • W jakich godzinach pracuje sklep Polsport?
    Pracownicy działu handlowego pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
  • Dlaczego nie ma tu odpowiedzi na moje pytanie?

    Nie każde pytanie da się przewidzieć, jednak na każde pytanie postaramy się odpowiedzieć. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. (22) 727 33 03 lub za pośrednictwem Formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.